Narodil se Rudla



Ahoj, jsem usínáček, muchláček, mazlící dečka, žužladlo....... Nevím jak tomu říkáte u Vás doma :o) Prostě RUDLA.

Narostl jsem do velikosti těla 28 x 19 cm (celkově i s nožkami a ušima 37 x 24 cm)

Jsem  ušitý ze 100% bavlny v pastelových barvách s převahou zelenomodré, s motivem houbiček. Podšitý je tyrkysovým flízem s antipliing úpravou (tzn., že mi zádíčka nežmoulkují při praní). Látky jsou předem vyprané a vysrážené a jsou určeny pro děti do 3 let. Všechny aplikace mám pečlivě přišity entlovacím stehem.

Pro ozdobu a upoutání pozornosti dětí mám ve švech všité, kromě tlapek a uší, pestrobarevné stuhy a šňůrky s dětskými motivy. Procvičují i jemnou motroiku a úchop malých dětí.

Mám i kroužek na zavěšení na kočárek, či postýlku

Můžete mě prát na 40 st. a žehlit  na bavlnu z barevné strany.

Přestože jsem ušitý jako hračka a moji předchůdci byli náročně odzkoušeni již malými majiteli, neprošel jsem atestací hraček pro děti do tří let.

Pro větší děti můžu změnit podobu na roztomilého nakrmeného (antielargickým mikrovláknem) plyšáka. 
Jsem autorská hračka, prosím o respektování autorských práv :o)
A kde mě seženete? No přece tady :o)

HEZKÝ DEN :o)











Komentáře