Hurá do toho..... a Rozárka je na světě

Mám touhu, aby KimY byla veselá, hravá, pro děti i maminky. Měla by produkovat jak oblečení, doplňky, ale taky hračky a didaktické pomůcky. Některé přesunu z mého původního prodejeního profilu na Fleru Papetka (tam už ponechám jen bytové dekorace, kabelky, a textilní doplňky).






První hračkou, či didaktickou pomůckou je můj tolik oblíbený muchláček. Klasických obdélníkových jsem už ušila a prodala víc než dvacet. Tentokrát jsem mu dodala nový tvar i šmrnc kombinací látek koupených u Happy hobby šití na Fleru.
Muchláček je ve tvaru sovičky přední strana je z kombinace látek, aplikace očí a zobáčku. Doplněná barevnými stužkami a šňůrkami a samozřejmě kroužkem na zavěšení, či přichycení k postýlce, sedačce nebo kočárku.








Všechny prvky stimulují hmatový a vjemový smysl už i u nemenších miminek, rozvíjí jemnou motoriku dětských prstíků, vnímání barev.
Do finální podoby se Rozárka dostala po tomto prototypu, který byl původně kulatý (čtvercových muchláku jsem našila dost :o)). Trošku jsem si pohrála s tužkou a tvar připomínající sovu byl na 
světě.






Samozřejmostí je, že nemůžu opomenout ani muchláky pro chlapečky. Takže po Rozárce hned následoval Valentýn. To aby jí nebylo smutno. Valentýn se ale na Fleru moc dlouho neohřál, zato Rozárky jsou jsou stále k mání TADY 
Zadní strana všech muchlacích deček je z minky - což je velmi jemný až sametový materiál s cca 1 cm ťuplíky - prostě na muchlání jako stvořený.

¨
Co ještě dodat závěrem, musím podotknout, že přesto že jsou muchláčci ušití z látek s atestem pro děti do 3 let, neprošly státní zkušebnou, ale jen prstíky a pusinkami dětí mých známých a kamarádek.

Komentáře