Zas nemá co na sebe :o(

A je to tu zase. Když jsem 23. prosince uložila šicí stroj aspoň k vánočnímu spánku, netušila jsem, že mu ho nedopřeji. V pátek před Silvestrem jsme naplánovali výlet na Velký Javorník (pro ne Valachy je to hned po Radhošti a Lysé hoře třetí nejoblíbenější vrchol v okolí). Přemýšlela jsem co obléct Lucce - mělo mrznout a na zimní výšlapy jsme totálně nevybavení. "V oteplovákách určitě nejdu!"

Ještě že mám letní předzásobení. V srpnu jsem nakoupila na Unuodesign zimní softshell. Původně na delší podzimní bundu - ke které jsem se samozřejmě nedostala. Takže místo bundy budou gatě!

Střih opět z Ottobre na nějaké chlapecké tepláky :o) to ale Lucka neví.

Nesmí chybět reflexní prvky. Reflexní nažehlovačky rovněž z Unua a reflexní pásek z galanterie. S kapsami jsem si tentokrát vyhrála. S vrchu našité, jednoduché, softshellové v barvě limetkové a doplněné malinovým pružným lemem. Ten je našitý na overlocku. Jinak šito opět na Janomce. Softshell se velmi dobře šije a navíc se netřepí tak není třeba ani entlovat. Boční a vnitřní švy jsou prošity a entlovla jsem jen spodní lem a vrchní,který je do široké gumy.











P.S. Výšlap zvládla Lucka na 1*
22 km v nohách

Komentáře