Jak se zrodila KimY

Na samém začátku byla nutnost a taky touha a potřeba.

Nejmladší dcera se kapánek vymykala běžným konfekčním velikostem a kupovat na sedmileté dítě oblečení velikosti až 158, aby se do něj vešla a ještě se i cítila pohodlně (samozřejmě po patřičném zkrácení oděvu) začínalo být tragické. Poté, co moje dráha polovička rozdýchala nákup šicího stroje za cenu která by stačila na nákup ojetého auta (pravda trvalo to cca 3 roky), jsem ji postavila před hotovou věc - pokud chce mít dceru oblečenou in - pin, nezbývá než koupit další stroj. Samozřejmě s poznámkou, že pořizovací cena se tentokrát do závratných výšek šplhat nebude.
Nastalo vybírání vhodného kandidáta do mé dílničky v rohu obýváku.  Vyrukovala jsem s poznámku, že když šít tak komplet, tudíž asi potřebuji stroje 2 - owerlock i cowerlock. Ale mé prostorové možnosti jsou značně omezené, tudíž jsem zvolila kombinaci 2 v 1 - owerlock s konverzí na cowerlock. Možností na výběr nebylo mnoho, ale vyhrála zlatá střední cesta. A mám tu čest představit můj nový přírůstek do dílny

Lze snadno přestavit na stroj s pokrývacím stehem. Z počátku jsem sice bojovala s navlékáním nití, ale po měsíci zkušebního šití s návodem v klíně a zkoušením jak se mašinka popere s různými materiály jsme si padli do oka. Tady už můžu představit svůj první opravdový počin zvládnutý na kurzíku u Šitíčka u Zuzky





Při šití jsem přišla na to, že úplet se chová jinak než běžné pevné plátno. Je dobré se naučit (pod dohledem zkušené švadlenky) kdy úplet napnout a kdy naopak navolnit, aby byl výsledek takový jak má být. Já jsem byla se svým výkonem spokojená a modelka na obrázku, která se těšila na svůj nový, letní, přírůstek do šatníku taky. Alespoň to nahradilo večerní absenci maminky doma.



A tím se dostávám vlastně k podstatě věci a vzniku značky KimY - zrodil se nápad prezentovat alespoň něco málo z toho co ušiiu i veřejně, tak už v brzké době, aspoň doufám, že to mé časové možnosti dovolí, najdete značku KimY na Fleru.

A aby bylo vše aspoň trochu na profi úrovni, zde je logo na štítku, který bude zdobit moje výtvory :o)

Pochopitelně jsem nezapomněla ani na mou stávající tvorbu pod značkou Papetka, která dál zůstane zaměřená na šití bytových dekorací, kabelek a pod.

Komentáře